23 apr. 2018

Triplu H II ( #2 Triplu H) - Corina Cîndea




Descriere:
Pentru toți cei din jur, Hailey Morgan pare să fie doar răsfățata familiei. Dar nimeni nu știe că nu este atât de ușor să fi singura fată între șase băieți.Doi frați și patru veri extrem de protectori.
Hailey va încerca să iasă de sub aripa protectoare a fraților săi, Hunter și Hudson și să își aleagă propriul drum în viață, chiar dacă va fi presărat de greutăți sau greșeli.



                 Nu este ușor să ai un tată protector. Dar ce să mai zicem de doi frați mai mari  de aceeași natură și încă patru veri ! Hailey este singura fată din familia Morgan, și încă nu se poate decide dacă este o binecuvântare sau un blestem.
         Triplu H II continuă aventurile familiei Morgan cu o generație proaspătă din care fac parte Hailey, cei doi frați gemeni Hunter și Hudson , care sunt copiii dragilor noștri Hayden și Kim. De asemenea îi regăsim pe Heaton și Samantha cu copii lor, Scott și  Stuart, dar și cei ai cuplului Holden și Marlene și anume Matt și Michael.   Dacă în primul volum Kim a adus o schimbare majoră în această familie de nebuni, iar Hailey îi calcă pe urme dând startul unui nou uragan de povești de dragoste îmbinate cu replici amuzante și piperate.
         O singură privire către străinul misterios , iar Hailey a fost cucerită. Deși era împreună cu cei 6 Morgani la clubul lui Steve,  nașul lor, acest lucru nu a oprit-o să îl studieze pe bărbatul din cealaltă parte a piscinei, care la rândul său părea să îi acorde atenție. După atâta timp în care se aflase sub protecția excesivă a băieților , ea a ajuns la vârsta de 25 de ani, fără să fi avut vreun iubit. Adăugând și faptul că tot ce își dorise ea a fost să întâlnească pe cineva care să o completeze în același fel în care o fac părinții ei.
        Ce nu știa ea , însă, a fost faptul că dorința urma să i se îndeplinească. Ca la un semn, planetele s-au aliniat, soarele a strălucit mai puternic, iar întâmplarea a făcut  ca cei doi să aterizeze direct în piscină. Curentul electric ce o străbate îi demonstrează, încă o dată, că destinul le pregătește ceva măreț celor doi.
„Atracția pe care o simt față de Cameron aproape că mă sperie! Nu pot să înțeleg cum te poți simți atât de atras de o persoană necunoscută și , în același timp , să ai impresia că o cunoști de atât de mult timp!”
         Dar cum nimic nu durează veșnic,  cei 7 se întorc înapoi în Houston,  unde  nu există nicio șansă ca Hailey să îl revadă pe Cameron, băiatul din piscină. Aflați în camera de cămin a Ariei, ea își amenință frații că  va pleca dacă nu se vor potoli și dorind să își arate independența decide să se sărute cu primul băiat care îi apare în cale. Mare îi este mirarea când îl descoperă pe un Cam luat prin surprindere. Atracția dintre ei este atât de palpabilă încât, spectator fiind , rămâi mut de uimire și îți dai seama că un cuplu mai reușit nu se putea.
„-Ușa era încuiată! Cum ai intrat? 
Fir-ar să fie! 
-M-am folosit de ... meseria pe care o am și am descuiat-o! recunosc vinovat. 
Câteva clipe mă privește uluită, apoi șoptește îngrozită. 
-Ești hoț!? 
Ce?? 
-Nu! exclam indignat că s-a putut gândi la așa ceva.Instalez sisteme de securitate și le testez!
          -Și mi-ai „ testat” și mie ușa!”
Imagine similară


           
        Mi-a plăcut foarte mult modul în care autoarea conturează atât de bine personajele încât ele îți ajung la suflet din prima clipă. De asemenea am adorat cum fiecare se alege cu propria lui poveste de dragoste, iar noi, cititorii, suntem mai mult decât încântați să asistăm la frumusețea acestor momente care uneori, să recunoaștem, sunt jenante în cel mai comic și mai drăguț mod cu putință.
         Astfel ,  al doilea cuplu pe care îl întâlnim este format din Aria și Hunter. Ai crede că la cât de nerăbdători sunt Morganii, Hunter ar fi încercat să o cucerească pe Aria din prima clipă în care a văzut-o. Dar conștientizarea faptului că sora lui avea nevoie de o prietenă l-a oprit. Cel puțin pe moment.
       Un alt cuplu nou ,care a fost preferatul meu , a fost cel format de Hudson  și vecina lui morocănoasă ,Dakota. După ce fiecare Morgan s-a mutat în clădirea unde au locuit părinții lor , practic scopul lor a devenit terorizarea vecinilor. La propriu, având în vedere ușile trântite și avalanșa provocată de caracterul lor posesiv și cuceritor.  După mai multe uși trântite în nas și duzini de trandafiri mov , Hudson a reușit să „îmblânzească scorpia”, dar oare nu s-a întâmplat invers, iar el a fost cel îmblânzit?

„-Nu-ți plac trandafirii galbeni, iubit-o? întreb sprijinindu-mi fruntea de ușa brunetei și inima mi se oprește o secundă când primesc răspunsul imediat.
-Îmi plac cei mov!
-Îmi pare rău! Am fost un nesimțit! spun repede scuzele pentru care am venit, dar pe față am un zâmbet încântat de faptul că, deși ascunsă în spatele ușii, mă ascultă.
-Pleacă de la ușa mea, Hudson și nu mi-o mai pupa atât că îi iei luciul!”

         Scott are parte de o turnură de situație când este pus la pământ de o brunetă cu ochi albaștri, după ce aceasta se îmbrățișa cu Cameron în văzul lui Hailey.Nu vă alarmați este doar Raven.

„-Ușurel, cowboy! Sunt sora lui! Acum te-ai liniștit?”
        Și nu i se estompează surprinderea când micuța brunetă este atât de hotărâtă să scape de el încât, spre bucuria celor din jur, ajung în diferite poziții hilare. Scott nu s-a lăsat deranjat de distanța care lua naștere între ei o dată ce Raven mergea înapoi acasă,în LA,  iar firea posesivă și hotărâtă iese la iveală.


         A fost atât de amuzant când am descoperit pasaje scrise din perspectiva personajelor din cartea precedentă și pur și simplu mi s-a încălzit inima la fiecare pagină pe care o întorceam, deoarece nu ai  cum să nu te îndrăgostești de nebuniile celor din familia Morgan. Nu au lipsit stilul comic și lejer al autoarei care m-au cucerit în primul volum.Dar vă las pe voi să aflați mai multe despre această lume plină de nebunii în care vă atrage această familie.
       Vă recomand din tot sufletul cărțile acestei autoare , fiindcă sunt perfecte în momentele grele în care tot ce vrei să faci este să te lași învăluit într-o poveste care să îți demonstreze că iubirea este tot ce ai nevoie.Cartea o găsiți AICI
Nu uitați să o vizitați pe Corina Cîndea pe contul ei de Facebook pentru mai multe detalii despre cărțile ei AICI








Un comentariu:

  1. Multumesc frumos pentru o recenzie minunata! <3 Ma bucur nespus ca ti-a placut povestea celei de-a doua generatii de Morgani, cu toate nebuniile lor. <3

    RăspundețiȘtergere