4 feb. 2018

O luptă de dinainte pierdută - Daniel Zărnescu



Descriere:
 TOATE INCASARILE OBTINUTE DIN VANZAREA CARTII - VOR FI DONATE IN SCOPURI UMANITARE
Având în vedere interesul mare pentru carte - există şansă întârzierii livrărilor, în funcţie de stoc şi de tirajele scoase la tipografie. Livrarea se va face începând cu dată de 27 Noiembrie 2015.
POVESTEA DIN SPATELE CĂRȚII
Mi-a fost foarte greu să scriu această carte. Am retrăit toate stările din acea perioadă, anxietatea, durerea, frica.
Dincolo de titlul care pare fatalist şi de începutul foarte “greu” şi emoţional, cartea este în esenţă un manifest al celor care pot face o schimbare. Faptul că o bătălie e pierdută de dinainte, nu înseamnă că nu trebuie să lupţi. Trebuie să lupţi până la capăt cu toate resursele de care dispui.
Şi fiecare luptă care se duce, fiecare tragedie care se repetă, duc la un prezent mai bogat în resurse. După orice bătălie pierdută se naşte întrebarea “ce pot să fac în continuare?”. Sau “cum pot să lupt în continuare”.
Mama mea a luptat până în ultima clipă. Şi am avut victorii punctuale. Multe. Deşi doctorii nu îi dădeau mai mult de câteva luni, a durat aproape doi ani. Doi ani care contează imens pentru toţi. Am putut să râd alături de ea, să plâng alături de ea, să mă bucur de ea. Să fac fiecare clipă să conteze un pic mai mult
Am luptat cu boala asta cu fiecare celulă a corpului meu. Am cedat de multe ori. Apoi am luat-o de la capăt. Şi adevărul mi-e martor: nimeni nu spune povestea. Povestea REALĂ. Nimeni nu spune cât de important este să lupţi în această bătălie care PARE de dinainte pierdută. Şi nimeni nu spune cum se va desfăşura această bătălie.
Cartea o găsiți AICI 

Părerea mea:

          Cu un mesaj sfâșietor, „ O luptă de dinainte pierdută” transpune în 180 de pagini crudul adevăr despre sistemul medical din România.
             Daniel Zărnescu relatează în cartea sa lupta pe care a purtat-o atât el, cât și familia sa de-a lungul anilor, și mai ales în momentele cruciale când propria lui mamă este bolnavă de cancer. Trebuie să fii puternic ca să citești această carte  deoarece detaliile pur și simplu  sunt  dureroase și te fac să te întrebi „Dacă aș fi fost eu în locul lui?” „Eu ce aș fi făcut?” . În această carte, Daniel  ne lasă să pătrundem în mintea și în sufletul lui, să îi împărtășim durerea, dar, în același timp, ne deschide ochii asupra realității. După o perioadă lungă , în care angajații spitalului îsi fac treaba doar primind șpagă, familia Zărnescu își da seama cât de importantă este fiecare clipă. Cum fiecare clipă poate fi ultima și trebuie trăită din plin.
                 Încă un lucu important: nu te lăsa dus de nas din cauza titlului. Presupun că deja bănuiești cum se termină. Așa am bănuit și eu. Dar finalul cărții este unul cu adevărat spectaculos. Și recunosc că fiecare carte scrisă de Daniel Zărnescu m-a schimbat într-un mod diferit.
                 Cărțile lui te transformă. Te regăsești în ele și te fac să simți toată durerea. Din punctul meu de vedere este foarte greu să scrii o astfel de carte, să îți expui durerea, dar un lucru este clar : nicio persoană nu ar trebui să fie uitată.


Mulțumesc Editura Stepout Publishing House pentru acest exemplar!
Pentru mai multe detalii intrați aici: http://www.stepout.ro/




Citate:

„Suntem cobai în fața sorții , iar pentru mine acest gând a venit exact când mă credeam mai puternic ca oricând. Și că sunt în deplin control asupra a tot ce mi se întâmplă.” 
Toți vor să smulgă ceva din tine.
Tu ești o gazelă cu piciorul rupt, care nu mai poate să alerge.„
„Durerea, când o accepți , nu mai este durere.” 

„Faptul că o bătălie e pierdută de dinainte, nu înseamnă că nu trebuie să lupți. Trebuie să lupți până la capăt cu toate resursele de care dispui.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu