3 feb. 2018

10 cărți de citit de Valentine`s Day

Imagini pentru valentine s day books

      În fiecare an , majoritatea dintre noi stăm și visăm cu ochii deschiși. Se apropie din nou ziua de Valentine `s Day și cum nu o putem ignora nici anul acesta, vă voi recomanda 10 cărți  romantice care să vă încălzească sufletul. Luați-vă o cană cu ceai cald, păturica pufoasă și cutia de ciocolată și haideți la treabă ☺




Imagine similară

         Dacă încă nu ați gustat din minunatele cărți de dragoste ale lui Katie McGarry , este timpul. Cărțile ei vă introduc într-o lume în care protagoniștii sunt la poli opuși , dar sunt atrași unul de celălalt precum magneții. Cartea este apărută la editura Epica și din aceeași serie mai  fac parte : Îndrăznește să iubești și Cu el pentru totdeauna .


„—    N-O SĂ SPUN NIMĂNUI, Echo, îți promit.
Noah mi-a dat părul peste umăr și mi-a așezat o șuviță răzleață  pe după ureche. De multă vreme nu mă mai ATINSESE cineva așa, ca el. De ce trebuia să fie Noah Hutchins?
Privirea OCHILOR LUI DE UN BRUN ÎNCHIS s-a lăsat spre brațele mele acoperite.
— Nu tu ți-ai făcut asta, nu-i așa? Ți-a făcut-o altcineva?
Nimeni nu-mi mai pusese vreodată întrebarea asta.
Toți se holbau.
Toți șușoteau.
Toți râdeau.
Dar nimeni n-a întrebat vreodată.”

2.Chimie perfectă - Simone Elkeles 


Imagini pentru chimie perfecta

Ce iese dintr-o combinație între o fată bună și un băiat rău? Simone  Elkeles este dispusă să vă dea toate detaliile în seria Chimie perfectă apărută la editura Leda. Brittany Ellis pare să aibă viață perfectă, însă apariția lui Alex Fuentes în viața ei îi zdruncină toate planurile. Între ei ia naștere o iubire  nebună care te lasă cu fiori. Din aceeași serie fac parte și : Legile atracției și Reacții în lanț.

„Toată lumea știe că sunt perfectă.Duc o viață perfectă.Am haine perfecte. Până și familia mea este perfectă.Deși asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap să păstrez aparențele că am tot ce-mi doresc pe lume. Dacă adevărul ar ieși vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă.”
 3. Ugly love. Despre fața urâtă a iubirii - Colleen Hoover
Imagini pentru ugly love

 Dacă nu ați citit această carte de la Colleen Hoover poate vi se pare ciudată recomandarea mea. Dar ascultați-mă când vă spun că nu o să regretați această alegere. Colleen Hoover este maestra poveștilor de iubire sfâșietoare. Nu poți rata această carte dacă ești fanul dramei , dar totuși în căutarea a ceva sweet de citit.

    “— Problema este ca nu stiu cum sa tratez situatia dintre noi.
    Paseste spre mine si ma ridic. Isi pune bratele in jurul umerilor mei si ma strange la piept.
    — Nu gasesc un mod frumos sau macar politicos de a-ti spune asta, dar ceea ce i-am spus lui Corbin este adevarat. N-o sa mai iubesc niciodata. Din punctul meu de vedere, nu merita. Dar sunt nedrept cu tine. Stiu ca ma joc cu mintea ta, stiu ca te-am ranit si imi pare rau pentru asta. Imi place sa fiu cu tine, dar, de fiecare data cand suntem impreuna, ma sperie faptul ca o sa incepi sa vezi mai mult decat este.
    Stiu ca ar trebui sa am un fel de reactie la ceea ce mi-a spus, dar inca ii analizez cuvintele. Fiecare marturisire a lui ar trebui sa fie un semnal de alarma, pentru ca toate se leaga de crudul adevar, acela ca nu are de gand sa ma iubeasca sau sa aiba o relatie cu mine, dar semnalul nu rasuna.
    Apare unda verde.
    — Nu vrei sa ma iubesti pe mine, in mod special, sau nu vrei sa mai iubesti, in general?
    Ma indeparteaza de la piept, pentru a ma putea privi in ochi, atunci cand raspunde.
    — Nu vreau iubire, in general, Tate. Niciodata. Pe tine, in mod special, doar... te vreau.
    Ma indragostesc, il urasc si ma indragostesc din nou de raspunsul lui.
    Sunt asa distrusa! Tot ce spune ar trebui sa ma faca sa fug mancand pamantul, dar, in schimb, ma face sa vreau sa il imbratisez si sa-i ofer tot ce vrea sa ia de la mine. Il mint si ma mint pe mine si nu fac niciunuia dintre noi un bine, dar nu pot opri cuvintele care imi ies pe gura.
    — Pot sa ma descurc, daca ramanem la ceva simplu, ii spun. Scenele pe care le faci, de genul celei de acum cateva saptamani, cand ai plecat si ai trantit usa? Asta nu inseamna ceva simplu, Miles. Asemenea intamplari complica lucrurile.
    Incuviinteaza din cap, cantarindu-mi cuvintele.
    — Simplu, raspunde, testand cuvantul pe buze. Daca tu te descurci cu ce e simplu, pot sa fac totul simplu.
    — Bine. Si, atunci cand o sa devina prea greu pentru oricare dintre noi, o s-o terminam de tot.
    — Nu-mi fac griji ca poate sa devina prea greu pentru mine, imi spune. Sunt ingrijorat ca poate sa devina prea greu pentru tine.”

 4. Te aștept - Jennifer L. Armentrout

Imagini pentru te astept

 Jennifer L Armentrout chiar nu putea să lipsească din topul meu. Ea este dovada că uneori cele mai mari tragedii ne conduc spre calea spre fericire.  Cartea ei este presărată cu momente amuzante și îți ajunge la inimă încă de la prima pagină. Este apărută la editura Epica în colecția Epic Love  și din acea serie  mai fac parte : Te doresc și Rămâi cu mine.

„Unele lucruri merită să le aștepți...
 Unele lucruri merită încercate.
Unele lucruri n-ar trebui trecute sub tăcere niciodată...
Iar pentru unele lucruri merită să lupți.” 


Imagini pentru fericirea incepe azi jamie mcguire

Dacă tot am menționat de fată bună + băiat rău, ce ar fi dacă povestea ar fi creată în așa fel înât fata  să se ridice peste nivelul băiatului, deoarece asta face și Abby Abernathy când îl confruntă pe  Travis Maddox. Și ce ai nevoie mai mult decât o poveste de dragoste care se lasă cu scântei?

„America mi-a făcut cu mâna, plecând cu Shepley, în timp ce eu mă întorceam la cursurile de după-amiază. Am mijit ochii din cauza soarelui strălucitor, apucând bretelele rucsacului meu. Eastern era așa cum sperasem să fie; de la sălile de clasă mai mici până la chipurile necunoscute. Pentru mine era un nou început; puteam, în sfârșit, să merg undeva fără să aud șușotitul celor care știau – sau credeau că știu – câte ceva despre trecutul meu. Mergând spre sala mea de curs, eram aidoma celorlalți boboci cu ochii mari, dornici să învețe; nimeni nu se holba, nu existau zvonuri, nici compasiune, nici judecată. Doar iluzia a ceea ce voiam ca ei să vadă: o Abby Abernathy îmbrăcată în cașmir și care nu era proastă.”


Imagini pentru printesa de hârtie
Aș fi regretat dacă nu aș fi pus și Prințesa de hârtie. De ce? Aceasta este cu siguranță una dintre cărțile mele preferate, iar stilul de sriere al autoarei mă surprinde de fiecare dată. Cărțile ei mă țin cu sufletul la gură iar finalurile mă devastează emoțional. Dar ce vrei mai mult de la o carte despre frații Royal?
Găsiți recenzia AICI


  "Expresia tatalui sau devine ostenita. In loc sa ii raspunda lui Easton, Callum se uita spre mine.
    — Ella, daca tot te-ai trezit, de ce nu vii in biroul meu? Trebuie sa discutam putin.
    Apoi pleaca de pe hol. Imi musc buza, ezitand sa-l urmez. Deodata, imi amintesc ceea ce tocmai i-a spus lui Brooke — cum ca ea nu e o Royal sau o O'Halloran — si spaima imi creste. Am un sentiment ca se certau cu privire la Steve. Ceea ce, indirect, inseamna ca si cu privire la mine.
    — Du-te, murmura Reed vazand ca nu ma misc de langa balustrada.
    Ca de obicei, ascult instinctiv comanda lui. E ca si cum ar avea control asupra mea si nu sunt sigura ca imi place. Dar nu pot controla asta.
    Cobor scarile abia tinandu-ma pe picioare si il gasesc pe Callum in birou. Deja a dat iama in dulapul cu bauturi, turnandu-si un pahar de whiskey cand intru.
    — Esti in regula? il intreb incetisor.
    Flutura cu paharul in mana, varsand lichidul pe el.
    — Sunt bine. Imi pare rau ca a trebuit sa te trezesti astfel.
    — Chiar crezi ca s-a terminat totul intre voi doi?
    Nu ma pot abtine, dar imi pare rau pentru Brooke. I-am vazut partea rautacioasa, cu siguranta, dar a fost si draguta cu mine. Sau cel putin cred ca a fost. Brooke Davidson e greu de descifrat.
    — Probabil.
    Isi soarbe bautura.
    — Nu era complet impertinenta. Doi ani de asteptare reprezinta o perioada lunga pentru o femeie.
    Callum isi asaza paharul pe masa si isi trece o mana prin par.
    — Citirea testamentului e programata de maine in doua saptamani.
    Il privesc inexpresiva.
    — Testamentul?
    — Da. Testamentul lui Steve.
    Inca sunt confuza.
    — Asta nu s-a intamplat deja? Credeam ca ai spus ca a avut loc inmormantarea.
    — Inmormantarea, da, dar cu averea inca nu s-a rezolvat. Dinah si cu mine am cerut deschiderea testamentului, dar citirea efectiva a fost amanata pana la gasirea ta.
    Pun pariu ca Dinei i-a placut asta la nebunie.
    — Chiar trebuie sa fiu acolo? Nu mosteneste Dinah totul pentru ca e sotia lui?
    — E mult mai complicat de-atat.”
Imagini pentru my dilemma is you carte
 Ești în căutarea a ceva mai ușor? My dilemma is you va fi lectura perfectă. O poveste de dragoste dintre adolescenți poate fi chiar remediul de care ai nevoie, deoarece este o carte ușoară pe care o poți citi în doi timpi .Criss și  Cameron sunt dovada că opusurile se atrag.

    “Este ultima zi din noiembrie si e duminica. Au trecut cinci zile de la ziua aceea ingrozitoare marti in care i-am descoperit pe Matt si pe Tamara sarutandu-se. Nu l-am mai vazut de atunci. Intrucat a fost suspendat de la scoala pentru ca s-a certat cu Cam, nu va fi chiar asa de usor sa ma intalnesc intamplator cu el, ceea ce e un lucru foarte bun.
    De miercuri incoace mi-a scris mai multe SMS-uri in care imi cerea sa vorbim, dar nu i-am raspuns si cred ca a pricep deja ca nu am chef sa vorbesc cu el. Ultimul mesaj l-am primit vineri seara, dupa care nu am mai primit nimic, asa ca se prea poate ca in clipa asta sa fie cu Tamara, in timp ce eu sunt aici si imi ling ranile...
    De cand i-am vazut impreuna, am plans intruna si m-am tot gandit la cat de proasta am fost ca nu mi-am dat seama ce se intampla. Nu stiu cat imi va lua sa il uit...
    Din fericire, cred ca lucrurile s-au terminat cu bine in privinta parintilor mei: sunt aproape sigura ca nu s-au prins de cutremurul care mi-a strabatut viata.
    Kate, in schimb, a inteles totul si m-a intrebat o multime de lucruri; trebuie sa recunosc ca a fost o usurare sa vorbesc cu surioara mea. Chiar daca e mai mica decat mine, in anumite circumstante stie sa fie foarte matura si inteleapta. Evident insa, nu a pierdut ocazia sa imi spuna ca ma avertizase si nu am putut sa o invinovatesc pentru asta.
    Miercuri nu mi-a fost deloc usor sa ma intorc la scoala si chiar nu stiu cum m-as fi descurcat fara sprijinul lui Sam. Marti seara, dupa ce Cameron i-a povestit totul, m-a sunat si am stabilit sa mergem la scoala impreuna in dimineata urmatoare.”


Imagini pentru november 9

Dacă ai poftă de o carte încă netradusă , am aici cartea perfectă : November 9, scrisă de Colleen Hoover , care aduce în prim plan o poveste de iubire care evoluează pas cu pas, se destramă și se reface, protagoniștii luând-o pe cărări diferite, dar reușind să se regăsească mereu.

“Don't stop" I tease in a seductive voice. " Give me more, Ben. Did you read eBooks or..." I run my finger slowly down his chest."Hardbacks?"
He pulls his hands behind his head and a smug look washes over his face. "Oh, they were hardbacks, all right. And I'm not sure if you're ready for this, but...I have my own TBR pile. You should read it, Fallon. It's huge"”
Imagini pentru eu earl si sfarsitul ei
       Jesse Andrews , în comparație cu ceilalți  autori,  creează o poveste sfâșietăoare despre o iubire neîmplinită, dar care este presărată cu momente comice și drăguțe. Este apărută la editura RAO și o recomand din tot sufletul. Este o poveste despre prietenie și evoluția sinelui.

" Earl si cu mine provenim din lumi foarte diferite, evident. si e cu siguranta nebunesc ca ne-am imprietenit. in anumite feluri, prietenia noastra nu are nicio logica. Presupun ca pur si simplu o sa va spun povestea din spate si o sa va las sa trageti propriile voastre concluzii, Apoi ne putem face triumfatoarea intoarcere in Lumea Cancerului. Lumea Cancerului nu este nici pe departe la fel de populara precum cea a Bomboanelor. 
Unii observatori vor decide ca prietenia noastra este un trium al sistemului scolar public din Pittsburg, dar eu v-as spune ca mai degraba este o dovada a puterii jocurilor video. Mama nu a permis niciodata sa avem jocuri video in casa, cu exceptia celor educative, ca Math Blaster si ala nu era ca sa ne invete operatii matematice, ci mai degraba sa ne arate ca jocurile video sunt naspa. Totusi, prima mea intalnire cu Earl nu mi-a lasat nicio indoiala ca, de fapt, jocurile video sunt grozave. 
Era a doua sau a treia saptamana de gradinita. Pana atunci reusisem sa nu interactionez cu niciunul dintre colegii mei — acesta era obiectivul' meu principal, pentru ca toti ceilalti copii de gradinita pareau rai sau plicticosi sau ambele — dar, intr-o zi, doamna Szczerbiak ne-a pus sa formam grupuri si sa decoram cutii de carton. Tot ce voiau fetele sa. faca era sa acopere cutiile cu sclipici, iar eu si Earl am recunoscut ca. asta ar arata teribil. 
— Hai sa facem o arma din ea, a zis Earl. 
Am crezut ca era o idee grozava. 
— Arma cu laser din GoldenEye, a adaugat Earl. Habar n-aveam ce insemna asta. 
— GoldenEye pentru N64, a explicat Earl. Fratii mei au un N64 si ma lasa sa ma joc oricand vreau. 
— Am Math Blaster pe computerul meu de acasa, am spus eu. 
— N-am auzit niciodata de Math Blaster, a spus Earl neinteresat. 
— Trebuie sa rezolvi probleme de matematica si apoi te lasa sa impusti bucati de gunoi, i-am raspuns. Apoi, realizand cat de patetic suna asta, am tacut. Speram ca Earl N.i nu fi auzit. Dar auzise si m-a privit atat cu mila, cat si cu dispret. 
— In GoldenEye nu trebuie sa faci matematica si sa impusti oameni, aspus acesta triumfator si asta a rezolvat problema. in timp ce fetele acopereau atente cutiile cu sclipici si discutau despre zane, chestii domestice sau alte prostii, Earl si cu mine stateam la celalalt capat al mesei si el mi-a povestit toata ideea din GoldenEye de trei ori. Destul de curand stabilisem ca, dupa scoala, aveam sa merg acasa la el. Soarta a aranjat ca in ziva aceea sa vina dupa mine tata care uu a vazut nimic gresit in a-si trimite copilul in Homewood cu un alt opil pe care nu-1 cunoscuse pana atunci, plus cei doi frati nebunatici ai acelui copil, dintre care unul promitea mereu sa impuste mortal tot rc misca. 
Earl mintise cel putin intr-o privinta: Fratii, de fapt, nu-Ilasau sa se joace N64 oricand voia. Cand am ajuns la resedinta Jackson, Devin (cel mai mare) a anuntat ca trebuia sa termine o misiune inainte sa fIcem orice altceva. 
Asa ca am stat pe podea, in stralucirea ecranului si a fost cel mai fain lucru pe care-1 experimentasem pana atunci. Am privit cu o fericire fermecatoare cum Devin conducea tancul pe strazile din St.-Petersburg, distrugand totul in calea lui. N-am facut niciun fel de scandal cand el ne-a spus ca o sa faca o a doua misiune. Ne-am minunat cand s-a strecurat pe o nava de razboi, omorand in liniste o multime de oameni. "


Nu în ultimul rând , pentru iubitorii seriilor fantasy ,„ Până ne vom revedea...” este o poveste de dragoste eternă care este precum o stâncă. Deși valurile mării încearcă să o erodeze , ea este acolo și înfruntă tot ce îi iese în cale.
Recenzia o găsiți AICI

  „Efectul fluturelui. Dupa trei ore de cautari disperate pe Internet, acesta este raspunsul pe care-l pot da. Ideea ca un eveniment neinsemnat poate provoca in timp un uragan. Cand Lawrence a ales sa se intalneasca cu mine in loc sa mearga cu prietenul sau, asta a dus la accidentul si la moartea lui Billy Howard, ceea ce la randul sau a dus la eliminarea intregii lui descendente, adica, incepand de ieri, Travis Howard a incetat sa existe. Nici macar nu s-a nascut. Oricum ar fi, a disparut. Si este vina mea. Lawrence trebuia sa fie cu Billy, care ar fi trait, s-ar fi casatorit, ar fi avut copii, care i-ar fi dat nastere lui Travis Howard. Trebuia sa ma fi gandit mai devreme la asta. Am vazut suficiente filme SF ca sa-mi dau seama ca exista urmari atunci cand te joci cu timpul. Continuumul spatiu-timp e o chestie fragila. Exista consecinte pana si in urma unei schimbari minore neplanificate.
    Ma intind in pat, dar somnul ma ocoleste. Nici nu poate fi altfel cu toata zapaceala din capul meu. Am sterpelit pana si o pastila de Xanax de la mama, deoarece imi era frica sa nu am o cadere nervoasa. Numai ca medicamentul mi-a incetinit pulsul, nu si gandurile.
    Ma rasucesc pe o parte si urmaresc cifrele rosii afisate de ceasul meu desteptator, stralucind in intuneric ca niste ochi - 2:48. Ma intorc din nou pe spate. Macar tavanul nu-mi provoaca un stres mai mare daca ma uit la el. Incerc sa-mi limpezesc mintea si sa ma relaxez. Dar nu pot sa ma ascund de ganduri. Marsaluiesc prin capul meu ca o armata incrancenata.
    Ma napadesc lacrimile. Am tinut-o asa toata noaptea. Lacrimi de jale pentru Travis. N-am avut ocazia sa-l cunosc atat de bine, dar mi-a placut de el."

BONUS!
Flower-  Elizabeth Craft și Shea Olsen ( recenzia o găsiți AICI )
Anna și sărutul franțuzesc- Stephanie Perkins
Obsession- Jennifer L. Armentrout
Confess- Colleen Hoower

    Sper că v-a plăcut articolul acesta și vă aștept să mai vizitați articolele mele . Pe data viitoare ! 😘

2 comentarii:

  1. Ce bine se simte când știu ca am citit aproape toate cărțile pe care le-ai prezentat���� Mai am vreo doua de bifat, dar nu e timpul pierdut :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mă bucur că ai găsit și cărți pe care să le adaugi pe lista ta . Acestea sunt câteva dintre preferatele mele și le recomand din tot sufletul.

      Ștergere